Blony

Alla inlägg under juni 2012

Av Jorunn Lundqvist - 30 juni 2012 14:50

Kommentera det här inlägget om du vill bli veckans bogg! väljer vinnaren på onsdag. :))) 

Skriv vad din bloggen heter också så jag kan kolla in den! 

 

Av Jorunn Lundqvist - 30 juni 2012 14:04

Fick in 500 kr! JIPPYY!! <33 Ska bar samla in 500 till..

Av Jorunn Lundqvist - 29 juni 2012 07:35

Idag ska jag jobba jobba jobba helaaa dagen! Inte så kul men..Jag kommer få as mkt pengar av mamma o pappa så jag kommer städa hela huset och då kommer jag kanske få c 400 kr! :) 

För pengarna ska jag köpa en sak på tradera det är 50 smink "saker" (oanvänt) med frakt kostar den typ 320 så JIPPY :D 


           

Av Jorunn Lundqvist - 29 juni 2012 05:09

OMG! Jag sommnade typ åtta igår pågrund av att jag hade så jädra ont i huvedet och vaknade typ nu! Såå mm..Vad ska jag göra vid kvart över fem???   

Av Jorunn Lundqvist - 28 juni 2012 15:42

Jag och Emma har gjort en video där vi gör eget läppbalsam eller ah läppglans.

vi försökte att lägga in den men det gick tyvärr inte så jag får skriva det i stället ;)


1. man tar vasselin elle hur det stavas i en liten burk eller nått vi tog en äggkopp, 

2. sedan värmer men vasselinet i mikron i c 2 minuter,

3. sedan blandar man i lite råsch eller nån fin ögonsgugga :)

4.blanda noga.

5.häll i den i en lien plastburk (i såna man brukar ha läppbalsam i)

6. Ställ in den i kylskåpet i 20 minuter ;)

7. NU ÄR DITT LÄPPBALSAM KLART! <333   ps. det är bara själva burken som kommer från the body shop ;)


 

Av Jorunn Lundqvist - 28 juni 2012 11:52

 

GOD MORGON !

 



Jag och emma har precis vaknat, Vi sommnade typ kvart över tre och vaknade kvart över tolv. 

Hoppas iaf att det blir en solig dag så vi kan åka och bada! <3

Men nu tror jag att vi ska gå och äta frukost så ja..Ni får ha en bra dag! 

 





Presentation


Jag är en tjej som älskar smink, kläder, vänner m.m... Jag är en 00 och mitt namn är Jorunn. Hoppas verkligen du kommer följa mitt liv från början till slut! Puzz :*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska blogga om? :)
 Musik
 Smink
 Djur
 Fotografi
 Kläder/mode
 Videoblogga
 Skolan
 Fritid
 Vänskap
 Kärlek

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards