Blony

Alla inlägg under juli 2012

Av Jorunn Lundqvist - 31 juli 2012 18:29

Haha jag erkänner..jag hatar att åka båt! Specielt på havet!! Det är så sjukt läskigt tänk om den sjunker ?!

Av Jorunn Lundqvist - 31 juli 2012 18:11

Påväg till Gotland , <3

Av Jorunn Lundqvist - 31 juli 2012 13:34

Sitter fortfarande i bilen påväg till båten. Jag är skit sliten och ser sjuk ut! Jag gick upp vid 7 och gick å la mig typ 1. Så har sovit i c 6 timmar.. Men aja se vad det åskar och regnar ute! Fick inte med nån blixt men ..

Av Jorunn Lundqvist - 31 juli 2012 13:09

Haha ja på "favorit mappen" går jag ofta in. Men det här är iallafall de jag mest gör, ;)

Av Jorunn Lundqvist - 30 juli 2012 22:28

Ska till Gotland i morgon ska bli skönt blir nog sista gången.. :( har åkt dit varje sommar bara för att min mormor bor där. Men nu ska hon flytta till Karlstad!!! :)

Av Jorunn Lundqvist - 30 juli 2012 22:21

Här är början på jätte snygga naglar!! Vet inte vad jag ska göra sen.. Kanske prickar? Nä..

Av Jorunn Lundqvist - 30 juli 2012 19:23

Det här var det jag köpte på stan + en bild på mig! :)

Presentation


Jag är en tjej som älskar smink, kläder, vänner m.m... Jag är en 00 och mitt namn är Jorunn. Hoppas verkligen du kommer följa mitt liv från början till slut! Puzz :*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska blogga om? :)
 Musik
 Smink
 Djur
 Fotografi
 Kläder/mode
 Videoblogga
 Skolan
 Fritid
 Vänskap
 Kärlek

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards