Blony

Alla inlägg under november 2012

Av Jorunn Lundqvist - 30 november 2012 16:25

Äntligen har jag lite tid till att blogga!


Mamma och Pappa kommer hem imorgonkväll. Jag tänkte först vara ensam hemma med min lillasyster men, det är skönare om mormor kommer så man slipper göra allt själv osv....


Iaf så tänkte jag att jag kan ta den tiden till att blogga lite. 


BRA VA? :)



Av Jorunn Lundqvist - 29 november 2012 21:31

Hittade en sida med jätte snygga kläder på! 


Klicka HÄR om du vill komma dit. :)<333


 

Av Jorunn Lundqvist - 29 november 2012 16:41

Äntligen har dom skaffat Cubus i Karlstad! Det är min favoritaffär (SÅKLART) och jag blev överlycklig när jag såg att det skulle komma. :)


Jag och Emma var i stan igår och jag såg minst 1000 saker jag ville ha, JAG SKÄMTAR INTE!! 

Det tråkiga var att pengarna jag hade med mig var till julklappar, så jag får väl köpa något nästa vecka eller nått!


Emma köpte iaf en tröja och den tröjan var EN av dom 1000 sakerna jag ville ha hahah..Här är lite av dom tröjorna som är snygga!

 


Av Jorunn Lundqvist - 27 november 2012 16:09

Hej! Jag är sjukt ledsen att inte jag har bloggat på typ..100 år?! Men det är pg att just nu har vi mycket prov. Så jag hinner knapp blogga! :( men senare ikväll hoppas jag att det går att ordna!

Av Jorunn Lundqvist - 18 november 2012 18:30

Igår var det skitkul! Jag kände att jag ville hitta på något kul, så jag ringde Emma och frågade om hon ville hänga med till bergvik. Det ville hon (course) haha..


Vi tog först bussen in till centrum. Sedan så åkte vi till bergvik! Jag köpte En tröja på Lindex för 100 kr, och jag köpe ett naglack och en vit nagelpenna. Var det något mer? 


Jag hittade en skit snygg tröja som jag bara måstee ha alltså!!! Tyvärr fanns det sorlek 38 som minst så, jag får vänta med den och se om den finns inne i stan istället. Den kostade 300 kr och var typ en skjorta, det var miltär-mönster (SKITSNYGG). 


Tydligen är militärmönster väldigt populärt nu. 

Jag tog några bilder när jag hade den på mig, 


Sedan sov jag hos Emma tills idag, och jag vaknade halv 2...SNACKA OM ATT SLÖSA PÅ EN DAG? Jag klvev upp c klockan 2 och vi hade ätit klart frukosten 3 typ. Sedan ringe min mamma en halvtimme efter och frågade om hon skulle hämta mig. 


Gissa om jag blev förvånad...Va? ÄR KLOCKAN HALV 4???


HAHAHAH OMG!!

Den här kostade 200 tror jag, men det var REA så nu kostar den 100 på Lindex.

Det här naglacket köpte jag på h&m för bara 10 kr, jag tyckkte den skulle passa bra till militärmönster! haha ;P

Det här är en vanlig vit nagelpenna för 50 kr köpt på affection!

Det var en skitkul dag! :)

Av Jorunn Lundqvist - 16 november 2012 17:40

Hej! Kom hem från skolan för några timmar sedan, det har varit en jobbig dag pg av att jag fortfarande har ont i magen..:/

Men nu sitter jag och softar vid datorn. Jag har faktiskt fått lite hjärnsläpp, vad mer ska jag skriva? :O

Lite bilder..

Av Jorunn Lundqvist - 15 november 2012 08:52

Ska köpa en sån här jacka! Det är verkligen inne nu. Jag testade en liknade och den satt rätt bra på mig, som tur va. 


Just den här kommer ifrån h&m och kostar..Vad var det..300 tror jag att den kostade. Visst är den snygg? Den här tröjan jag hittade skulle nog också bli ganska snyggt, men jag är mer fokuserad på att köpa jackan..^^


Presentation


Jag är en tjej som älskar smink, kläder, vänner m.m... Jag är en 00 och mitt namn är Jorunn. Hoppas verkligen du kommer följa mitt liv från början till slut! Puzz :*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska blogga om? :)
 Musik
 Smink
 Djur
 Fotografi
 Kläder/mode
 Videoblogga
 Skolan
 Fritid
 Vänskap
 Kärlek

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards