Blony

Alla inlägg under september 2012

Av Jorunn Lundqvist - 27 september 2012 09:31

Av Jorunn Lundqvist - 27 september 2012 09:20

Är förskyld! Sjukt jobbigt! Iaf hoppas jag blir frisk tills i morgon! Väldigt liten chans men..

Om ni undrar var det tänkt att jag emma och nathalie skulle på badhuset imorgon men ja..Det måste vi nog kanske flytta fram på..:(

Av Jorunn Lundqvist - 21 september 2012 09:13

Jag älskar det här spelet! Jag satt bara hemma i soffan (hos Ylva) och sedan slog jag det! :D

Av Jorunn Lundqvist - 21 september 2012 09:11

Hej hej som ni kanske vet, är jag i Edsbyn nu. Jag är ensam hemma för att Ylva är på skolan. Här kommer en bild från när jag var påväg till henne.

Av Jorunn Lundqvist - 17 september 2012 14:53

vad tycker ni? själv tycker jag att iphone 5 är sådär..På baksidan är den iaf konstig!

Av Jorunn Lundqvist - 17 september 2012 14:43

Det hon har gjort för förändringar är isåfall näsan läpparna Och färgat håtet! Ojj? Hon sminkar sig som en docka! Jag har hört att många säger: Å har ni sätt hon som har opererat sig som en docka? 

Men vafan? Vet ni hur mycket smink kan göra eller?? MYCKET! Jag har sätt många videos på Youtube där hon gar sminkat sig som en "docka", Se själva på den här länken:

http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=QHnPeCliIR4

Av Jorunn Lundqvist - 17 september 2012 14:24

Mamma och pappa berättade att jag skulle få mer pengar, EXTRA MKT PENGAR! Joo, för att jag samlar till en systemkamera! Är inte 100 på vilken sort, men tror att det blir en Canon ?

Presentation


Jag är en tjej som älskar smink, kläder, vänner m.m... Jag är en 00 och mitt namn är Jorunn. Hoppas verkligen du kommer följa mitt liv från början till slut! Puzz :*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska blogga om? :)
 Musik
 Smink
 Djur
 Fotografi
 Kläder/mode
 Videoblogga
 Skolan
 Fritid
 Vänskap
 Kärlek

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards